بنر گرافیکی و ضعف های موجود از این زمینه !
بنر گرافیکی و ضعف های موجود از این زمینه
همواره بسیاری در تلاش هستند که صاحب یک طرح گرافیکی با کیفیت مانند طراحی بنر های گرافیکی شوند
برخی ها به نتایج خوبی دست می یابند و موفق می شوند
برخی دیگر نمی تواند با توجه به روش های موجودی که به کار می برد از به یک بنر خوب و با کیفیت دست یابند . به همین دلیل است که تفاوت ها به وجود می آید و این کار غیر قابل چشم پوشی می شود .
هر طرح گرافیکی می تواند نقاط منفی و همچنین مثبتی به همراه داشته باشد . ما در مطالب متعددی در وب سایت پازسی طرح دیده ایم بیشتر به مواردی که مدیران کسب و کار مربوط می شد اشاره شده بود .
هیچ گاه ندیده ایم وب سایت به ضعف ها و مشکلات پیش رو در زمینه طراحی بنر گرافیکی اشاره داشته باشند .
یکی از ضعف های بزرگی که قالبا پیش روی طراحان گرافیکی برای طراحی بنر های گیف متحرک به وجود می آید
مبحث حجم خروجی بنر هاست.
در معقوله حجم banner ها نظرات مختلفی گفته می شود
و چالش های متفاوتی وجود دارد که در برخی مواقع طراحان بنر را دچار سردرگمی می کند.
این مساله موقعی وضعیت قرمز به خود می گیرد که تاثیر بسزایی در کیفیت خروجی بنر می گذارد
باعث اعتبار سنجی و یا مقایسه کیفیت برای مشتریان می شود.
به شکلی که اگر بخواهیم خروجی طرح را کاهش دهیم باید موارد متعددبی در طرح مورد اصلاح قرار گیرد ( این موضوع در فایل لایه باز فروشگاهی هم وجود دارد ) به طوری که اگر محدودیت مشخصی خروجی حجم ها وجود داشته باشد طراح می تواند بر اساس معیار محدودیت مورد نظر طراحی خود را پیش بگیرد .
طراحی بنر های گیف به صورت فریم به فریم انجام می شود به طوری که تصاویر چیده می شود ، از طراحی لوگوی محصول تا دیگر تصاویر که نشانگر معرفی آن شرکت یا خدماتی که ارائه می دهد ، مجموع این تصاویر در کنار یکدیگر و انجام پروسه متحرک سازی یک بنر گیف را تشکیل و کامل می کند و نهایت تصویری که با فرمت .gif است به شما ارائه می شود . اما نکته ماجرا اینجاست که اگر در استاندارد سازی تبلیغات اینترنتی محدودیت ها به صورت مشکل و روتین وجود داشته باشد،
طراح می داند چه مقدار تصویر به بنر بیافزاید و تا چه میزان فریم نمایشی از سطول مختلف کیفیت ایجاد نماید .
در حال این موضوع کمی به گنگ انجام می شود
طی سال های گذاشته بهترین حجم مناسب برای خروجی طرح ها
که وب سایت ها آن ها را به خوبی نمایش دهند حجم 100 تا 150 کیلوبیت بود
و سایت های مختلف از این نمایش آن ها چشم پوشی نمی کردند . اما این روزها برخی طرح ها را با کیفیت بالاتری حتی وجود گیف بودنشان مشاهده میکنیم که این موضوع برای برخی سوالاتی ایجاد کرده است .
در یک روش ساده می توانیم ارزیابی کنیم که چه تفاوتی میان این طرح ها وجود دارد .
حجم بنرهای گیف این مدل طرح ها که کیفیت نمایش بالاتری دارند بسیار بالاتر از 100 کیلوبایت می باشد
در بنر 100 کیلیوبیتی صرفا با رعایت استاندارد ها طراحی صورت میگیرد که کاربرد نمایشی مناسبی داشته باشد
و همچنین جذب مخاطب قابل توجه را به همراه بیاورد
اما طرح هایی که حجم بالاتری دارند طراحی به صورت خاص تری انجام می شود و این مساله به وضوح قابل مشاهده است .
حتی ما در سایت بنیم تاساریمجی هم در این باره به زبان ترکی صحبت های بسیاری انجام داده ایم . امیدواریم این مطلب مورد رضایت باشد .
مدیر سایت: برای درج رپورتاژ آگهی از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.